Assassin's Creed, Black Flag - Skull Edition

Annat i livet / Permalink / 0
 
 
Jag älskar att köpa specialutgåvor. Spenderar gärna mer pengar på en special Edition.
 
Jag har faktiskt en stark kärlek till Assassin's Creed. Första gången jag spelade Assassin's var 2008. Hemma hos grannen, där har jag upptäckt många spel ända sen jag var liten.
 
Gamla goda tider, må jag säga. Varsin dator i deras källare, dag ut och dag in. Nästan varje helg sprang man ner till Fredrik och placera sig framför datorn med en godispåse och cola.
 
Tror det första vi började spela på datorn var fotbollsspelen & Desperados från Kellogspaketen, haha. Det gick senare över till andra spel som t.ex. Age of Empires och GTA. Men eftersom föräldrarna ville att vi skulle röra på oss, fick vi växla mellan datorn och att kicka fotboll ute i trädgården. 
 
När vi blev lite äldre och sååå mycket coolare, var det Counter Strike som låg i fokus. Häftiga småskitar som lira cs. Sedan från Counter Strike till mer seriösa - som t.ex. Assassin's. Oj, nu flög tankarna iväg ser jag... Så kan det gå! 
 
Nu tycker jag faktiskt att Fredrik ska komma hem från Kiruna! 
 
 

Liknande inlägg

Till top