Let’s tell the world all the things we’ve done.

Självporträtt / Permalink / 1
 
 
Vilken vecka... Klarat av två veckor på det nya jobbet. Varav en av dessa dagar var rent av helvetisk. Då jag bland annat ramlade i stentrappor och skar upp benet på mopeden. Dåligt med sömn och bara haft allmän otur. 
 
Idag var det en nära döden-upplevelse som skulle göra min dag. Påväg hem från min kära pojkvän prejades jag in i vägräcket. Hade i alla fall tur att bilen tog den fetaste smällen med repor, bucklor och passagerardörren som nu inte går att öppna. När jag väl kom hem, chockad, gråtfärdig och helt j*vla skakis ser vi att det var millimeter ifrån att däcket skulle sliceas. Tacka gud för att inte det hände. 
 

Men förutom det är jag glad över att jag endast har en dag att jobba den här veckan (så vitt jag vet) och på fredag är jag ledig. Midsommaaar.
#1 - - Alexus:

Men jäklar Nathus ! Så himla glad att det inte gick värre än vad det gjorde! Ska jag komma och slå till nån mer i fejjan så de bättrar sig? ;)

Svar: Haha, ja det var en jäkla tur! Lite stel i nacken nu efteråt men det börjar ge sig. Nä, det är lugnt, jag använder mina egna nävar ;)
Nathalie Persson

Liknande inlägg

Till top