Mjukisbrallor i Expressfart.

Självporträtt / Permalink / 0
 
 
Eftersom jag lever livet till absolut noll procent, så behöver jag ett par mjukisbrallor på helger. Ni vet, ett par som man kan ha hemma när man ligger i soffan, klunkar i sig en två liters cola och mosar choklad som om det inte finns någon morgondag. DET paret med byxor hade jag icke här hemma. Så på onsdagsnatten när jag låg i sängen och inte kunde sova. Scrollade runt på alla dessa hemsidor med kläder och hitta ett par som såg mysiga ut.
 
Men här är det genialiska. Jag beställde expressfrakt, en liten extra kostnad men såå värt. För idag efter en lång dag på jobbet, när jag klev in genom porten och öppnade min brevlåda, så låg de mysiga jävlarna där. Så nu kan jag fortsätta att frossa i godis, med mysbyxor och gott samvete. 

Liknande inlägg

Till top