You know what I love about Spider-Man? Everything!

Annat i livet / Permalink / 0
 
Som jag har längtat. På fredag får jag se min hjälte på vita duken.. Ända sedan barnben har jag haft en stark kärlekt till Spider-Man. När man som liten satt bänkad framför The Animated Series, där den bästa skurken självklart var/är Carnage.
 
Eftersom Tobey Mcguire-trilogin bara var ett stort skämt, blev jag väldigt glad när fick reda på att Andrew Garfield skulle ta sig an rollen som Spider-Man. Självklart passade grymt bra i rollen som den väggklättrande hjälten och blev superglad att Gwen skulle vara vid hans sida istället för Mary-Jane.
 
Första gången jag hörde att The Amazing Spider-Man 2 skulle innehålla en hel hög med skurkar, började jag genast hoppas på Sinister Six, men insåg senare att de aldrig skulle bli en schysst/hållbar story med så många skurkar i en film. Men som alla andra, hoppas jag självklart på att Venom får revansch efter sitt fjolliga framträdande i Spider-Man 3. 
 
Oj, vilken text. Jag är,som ni förmodligen ser, väldigt taggad på filmen. När man snart fyller 20 år och gärna sover i sina Spider-Man lakan. Då får man skriva hur mycket som helst.

Tack Stan Lee för alla dessa Superhjältar, du är fantastisk!

Liknande inlägg

Till top