Carpe Diem... Eller?

Annat i livet / Permalink / 0
 
 
Alltid lite mindre glad på söndagskvällen. När man vet att en ny vecka börjar imorgon och det är hela fem dagar kvar till nästa helg. 
 
Igår vaknade jag klockan 8 för att göra absolut ingenting. Käkade Sushi med min käre mor och sprang sedan hem för att snurra runt i köket. Gjorde dessa skönheter som ni ser på bilden ovan, Chocolate Cupcakes för att vara mer exakt. Idag däremot, så åkte jag till stallet, trotsade min allergi och kastade mig upp på hästryggen. Brutalt kissnödig skumpade jag runt i paddocken med min käre syster springandes brevid. Vann dessutom 100 hela kronor på Bingolotto.
 
Nu ligger jag i sängen. Försöker slappna av till Enyas ljuva 'May it Be' medan jag letar efter lite vegetariska recept till veckans matlista.
 
 Mer Carpe Diem än såhär blir det inte.

Liknande inlägg

Till top