All I want is you.

Annat i livet, Självporträtt / Permalink / 0
 
 
Synd att helgen alltid tar slut så fort. 
Åkte till Kopparberg i snöstorm med bästa vän. Ätit äckligt mycket skräpmat och druckit en del alkohol. Grillat med trevliga människor. Tryckt i mig så överdrivet mycket nattmackor och sovit brevid min älskade Andreas(saknar grabben redan).  
____________________________________________________________________
 
Jag tänker ofta lite för mycket. Drömmar är en av de miljoner saker jag tänker på. 

Drömmer minst en gång/veckan att jag spyr. Efter att ha kollat in 511 olika drömtydningar fick jag nog mitt svar..: "Drömmen försöker säga till dig att det är något i ditt liv du inte trivs med/inte mår bra av. Tänk över vad det kan vara och gör dig av med det." 
 
 
Kanske dags att försöka fixa ett nytt jobb.

Liknande inlägg

Till top