#1 - - felicia - fotokobran:

sv; åh, tack! vad glad jag blev av din fin akommentar, allt bra? :)

#2 - - Esmeralda<3:

sv: Alltså jag vill max lägga ut 4-5000 på en systemkamera. Jag är inte sådär jätte intresserad utav fotografi utan jag vill mest få till bra bilder på fest, vardag, ja jag tror du fattar;D

#3 - - ~ L I N N ~:

Tack! :)

#4 - - Esmeralda<3:

sv: Okej! Tack för tipsen, de ska jag kolla upp:D

Ha det bra!

#5 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

tusen tack, glad jag blir :)

#6 - - naxo - bloggen med tips!:

sv: samma här. har du haft en bra dag?:D

#7 - - Patricia♡:

sv: Tack snälla och tack för tipsen:)

Jo att fota djur, barn och typ sport är en liten utmaning i och med att det är så mycket rörelse och ofta kombinerat med dåligt ljus i en idrottshall osv. Måste införskaffa mig en extern blixt. Har du några tips på sådana? Jag har en Nikon D3100..

Liknande inlägg

Till top